Prodaja podjetja je ena izmed bolj kompleksnih transakcij v življenju podjetnika in verjamemo, da se vam že ob misli na prodajo vašega posla porajajo mnoga vprašanja, zato smo vam za osnovne informacije glede postopka prodaje in vrednotenja vašega posla na voljo na telefonski številki 051 868 868 ali preko e-pošte podpora@borzaposla.si.

Z oglaševanjem na spletnem portalu BorzaPosla.si boste namero o prodaji vašega posla izpostavili več kot 55.000 potencialnim kupcem (vir: Google Analytics, število uporabnikov, obdobje 1.1.2017 - 31.12.2017), ki naš portal redno uporabljajo kot vir iskanja poslovnih priložnosti - priložnosti za prvi vstop na podjetniško pot ali priložnosti za širitev obstoječega poslovanja.

Z oglaševanjem na portalu BorzaPosla.si boste namero o prodaji vašega posla izpostavili več kot 55.000 potencialnim kupcem!

Poleg samega oglaševanja na portalu vam lahko ponudimo tudi dodatno izpostavitev vašega oglasa preko email kampanije, izpostavitev oglasa na družbenih omrežjih, nudimo pa tudi dodatne storitve pri prodaji podjetja, kot so priprava prodajne dokumentacije in mnenja o vrednosti, identifikacija potencialnih kupcev, koordinacija skrbnega pregleda in posredovanje pri prodaji podjetja, za bolj podrobno ponudbo nas kontaktirajte.

Izkušnje naših uporabnikov

Oglas je dosegel kar nekaj potencialnih kupcev

Zaradi novih izzivov v življenju sem se odločil prodati svoje podjetje, ki trži in prodaja izdelke za obdelavo pitne vode. Najti kupca za manjše podjetje v Sloveniji je velik izziv, kljub temu pa smo, tudi s pomočjo oglaševanja na portalu BorzaPosla.si, uspeli doseči kar nekaj potencialnih kupcev. Celoten posel smo tako po dobrih šestih mesecih dogovarjanj in pogajanj tudi uspešno prodali. Novim lastnikom podjetja seveda želimo uspešno poslovanje tudi v bodoče, Borzi posla pa hvala za vse posredovane kontakte.

- Dejan Gmajner

Oglas dejansko vidi prava ciljna publika

BorzaPosla.si je edini portal v Sloveniji, kjer lahko objaviš oglas o prodaji posla in ga dejansko vidi prava ciljna publika. Objave širijo tudi po socialnih omrežjih in s tem oglas doseže res veliko ljudi. Poskrbijo tudi za dodatno komuniciranje, če je to potrebno. Z njihovo pomočjo smo našli pravega kupca za našo spletno trgovino z dodatki za dom. 

- Anita Hostnik

Hvala za pomoč in podporo pri prodaji posla

Kot imetniki pravic za ekskluzivno zastopanje blagovne znamke poletne obutve na trgu Slovenije in Hrvaške, smo se po nekaj izjemnih sezonah odločili, da posel zaradi obveznosti v drugih dejavnostih, prodamo. Brez večjih pričakovanj smo objavili oglas na portalu Borza posla in po približno treh mesecih prodajo tudi sklenili. Če bi nas kdo pred tem vprašal kako se lotit prodaje posla, verjetno nebi imeli konkretnega odogovora. Hvala Borzi Posla in vodji Tomu Senekovič-u za vso pomoč pri prodaji našega posla.

- Marjan Lopuh

Vse skupaj je trajalo manj kot mesec dni

Prodaja spletne trgovine preko Borze posla se je v našem primeru odvijala zelo hitro. Po objavi oglasa na portalu BorzaPosla.si in zastavljeni medijski kampaniji smo v prvih nekaj dneh dobili večje število klicev zainteresiranih potencialnih kupcev in se z enim izmed njih tudi dogovorili za prevzem posla. Vse skupaj je trajalo manj kot mesec dni. Borza posla, odlični ste! In hvala za pomoč pri prodaji!

- Boštjan Gačnik

Odgovori na pogosta vprašanja

Za prodajo je lahko zanimiv vsak posel, ki generira denarni tok ali poslovna sredstva, ki predstavljajo potencial za ustvarjanje prihodkov.

Prodaja podjetja je dolgotrajna in zapletena transakcija, ki ponavadi zahteva vpletenost strokovnjakov z različnih področij. Prodaja malega podjetja v povprečju traja od 9 do 18 mesecev.

Pri vrednotenju delujočega podjeta se za ocenjevanje vrednosti najpogosteje uporabljajo dinamične metode vrednotenja, gre za metode, ki temeljijo na donosu. Omenjene metode poleg denarnega toka upoštevajo tudi trende, tveganja in druge notranje in zunanje dejavnike poslovanja.

V določenih primerih, ko je poslovanje šibko, denarni tok zanemarljiv ali pa ko gre za kapitalsko zelo intenziven posel, je za ocenjevanje vrednosti smiselno uporabiti statične metode vrednotenja, ki vrednost posla obravnavajo z vidika vrednosti premoženja.

Na vrednost podjetja vplivajo mnogi notranji in zunanji dejavniki. Poleg finančne slike na vrednost podjetja pomembno vplivajo tudi dejavniki kot so velikost podjetja, organizacijska struktura, operativna vpletenost lastnika, konkurenca, koncentracija dobaviteljev in kupcev, tržna pozicija, vstopne ovire v panogo, makro slika gospodarskega okolja in podobno.

Prodaja podjetja je za podjetnika eden najbolj čustvenih dogodkov v življenju. Pravilno pripravljen in trdno odločen lastnik je najpomembnejši dejavnik za uspeh pri prodaji podjetja. Pravi čas za prodajo podjetja je tako takrat, ko je lastnik podjetja na ta korak pripravljeni.

 

Ko gre za prodajo malega podjetja so potencialni kupci v večini primerov t.i. operativni kupci, gre za posameznike ali skupine posameznikov, ki bodo s prevzemom podjetja prevzeli tudi operativno vodenje poslov. Pri nekoliko večjih podjetjih, kjer je za kontinuiteto poslovanja poskrbljeno z neodvisnim vodstvom, ki bo tudi po prevzemu ostalo v podjetju, pa že lahko govorimo tudi o strateških kupcih ali celo investitorjih.

Diskretnost je ena izmed glavnih prioritet pri prodaji posla. Že sama informacija, da je podjetje naprodaj, lahko vpliva na prav vsakega izmed ključnih deležnikov poslovanja. Vprašajte se, kako se bodo na informacijo o prodaji podjetja odzvali vaši zaposleni, kupci, dobavitelji ter tudi kako lahko to informacijo izkoristi konkurenca.

Medtem ko podjetnika, ki posel začne iz nič, čakajo zahtevne naloge, poleg prave ideje so namreč za uspeh potrebni tudi unikaten izdelek, ustrezno komuniciranje, iskanje kupcev in poslovnih partnerjev, trženje,… pa je pri nakupu delujočega podjetja ponavadi za vse to že poskrbljeno, naloga novega lastnika pa je, da s svežo vizijo in lastno podjetnostjo poskrbi za nove poslovne uspehe.

Dokler se prodajalec in kupec ne strinjata glede cene in ostalih pogojev za odkup posla, je kupčev vpogled v dokumentacijo ponavadi omejen.

Kupcu se v prvi fazi prodaje podjetja namreč zagotovi ravno toliko informacij, da se lahko izreče o svoji ponudbi. Šele ko je ponudba sprejeta tudi s strani prodajalca nastopi obdobje, ki mu rečemo skrbni pregled, v okviru katerega se bo kupec želel prepričati, da vse kar prodajalec trdi, tudi drži.

Kot prodajalec se pripravite, da boste morali vse svoje predhodne trditve o poslovanju podjetja, tekom skrbnega pregleda podpreti z ustreznimi dokumenti.

Na Borzi posla vam nudimo možnost oglaševanja vaše namere o prodaji podjetja, kot tudi pomoč pri samem postopku prodaje (vrednotenje, priprava prodajne dokumentacije, svetovanje).

Za več informacij nas kontaktirajte na info@borzaposla.si ali 051 868 868.

Oddaja oglasa za prodajo posla

Enkraten strošek objave oglasa znaša 60 EUR, vaš oglas pa bo na portalu BorzaPosla.si objavljen 12 mesecev. Brez skritih stroškov, brez provizij! Zavedamo se, da je diskretnost pri prodaji podjetja ključnega pomena, zato omogočamo oglaševanje prodaje podjetja na diskreten način. Za oddajo oglasa za prodajo vašega posla kliknite na spodnji gumb...