Dopolnilna dejavnost
ID: 11798

Prodamo slovenski spletni lifestyle medij

60.000 EUR
Dodaj med priljubljene Natisni oglas
  • Cena 60.000 EUR
  • Dejavnost Storitve
  • Lokacija Slovenija
  • Ustanovljeno 2014
  • Prihodki 50.000 EUR
  • Nepremičnina Ni predmet prodaje
  • Oprema Ni predmet prodaje
  • Zaloge Niso predmet prodaje

Prodamo enega izmed vodilnih slovenskih spletnih lifestyle medijev, z velikim vplivom na področju modne in lepotne industrije ter sodobnega načina življenja. Spletni portal je bil ustanovljen oktobra 2014 in se je zaradi vsebine ter sodobnega pristopa, kreativnega dizajna ter vsebine do danes odlično zasidral v slovenskem medijskem prostoru. Prepozavna blagovna znamka z večletno tradicijo in poslovnimi partnerji za zakup medijskega prostora mesečno beleži več kot 60.000 različnih bralcev, kjer prevladujejo ženske bralke z višjo kupno močjo, ki jih zanimajo zadnje smernice sodobnega načina življenja. Spletni portal je odlična platforma za oglaševalce in agencije. Zaradi prepoznavnosti ima spletni portal utečene poslovne modele in naročnike s katerimi sodeluje in je odlična platform za ustvarjanje trženjsko dobičkonosnih vsebin in projektov.

Poleg spletne platforme, ki je bila popolnoma pravkar prenovljena (julij 2019), ima portal Facebook skupino 18.500 zvestih sledilcev in Instagram profil z nekaj manj kot 5.000 sledilci.

Kupec prejme celotno bazo kontaktov naročnikov in medijskih agencij ter celotno znanje glede upravljanja portala, trženjskihh pristopov in učinkovitih načinov pridobivanja oglaševalcev.

Spletni portal ponuja bralcem unikatno in novo izkušnjo, prežeto z različnimi elementi sodobnega načina življenja, naročnikom pa sodobne in kreativne pristope oglaševanja in promocije širokega spektra blagovnih znamk. Spletni portal, ki ima velik vpliv in zaupanje bralcev je odlična platforma za morebitni razvoj lastne spletne trgovine ali prodaje posameznih produktov skozi obstoječe vsebine.

Povprečna mesečna obiskanost (Vir Google analytics):

60.000 različnih bralcev

Demografija bralcev:

18 – 24 let 13 %

25 – 35 let – 48%

36 – 45 let – 27%

CILJNA SKUPINA

85,7 % ženske

14,3 % moški

Kontakt s prodajalcem