Hitri pregled
- Cena PRODANO
- Dejavnost Trgovina
- Lokacija Slovenija/ Online
- Ustanovljeno 2014
- Zaposleni Lastnik + 1 sodelavec
- Razlog za prodajo Drugi poslovni izzivi
- Prihodki 200.000 EUR
- Denarni tok 44.500 EUR (EBITDA)
- Nepremičnina Ni predmet prodaje
- Oprema, inventar Ni predmet prodaje
- Zaloge Cca 80.000 EUR
- Uvajanje in podpora Prodajalec nudi uvajanje in podporo
Predmet prodaje
Opis ponudbe
Predstavljamo vam priložnost za prevzem blagovne znamke Pikant, ki deluje v obliki spletnih trgovin za prodajo izdelkov za piknike na prostem in je na evropskem trgu prisotna že več kot 9 let.
Na prodaj sta aktivni spletni trgovini pikant.si in piknik.hr ter domena piknik.si. Spletni trgovini sta prisotni na slovenskem in hrvaškem trgu, trgovina odprta na Ebay.de pa uspešno posluje po celi Evropi. Kupci izdelkov so večinoma končni potrošniki.
Glavnina prodajnega programa spletnih trgovin in ponudbe na Eby.de predstavljajo posode in dodatki za pripravo hrane na prostem, kot so žari, ražnji, pod peke, kurišča in kotlički. Ponudbo zaokrožujejo tudi razni kuharski dodatki, začimbe in kuharske knjige, skratka vse potrebno za druženja ob piknikih na prostem.
Prodaja posla vključuje tako prenos prepoznavne blagovne znamke, kot tudi predajo s poslom povezanega know-howa. V prodajo je prav tako vključena baza kupcev in skrbno izbranih dobaviteljev, ter vsi prodajni kanali, preko katerih prihajajo redna povpraševanja s trga, vključno s polno funkcionalno spletno trgovino, bazo e-poštnih naslovov in profili na družbenih omrežjih (FB in Instagram).
Za tekoče poslovanje je potreben manjši poslovni prostor s priročno pisarno in skladiščem. Poslovanje je možno preseliti in voditi od koderkoli.
Pri trenutnem obsegu poslovanja sta za uspešno vodenje spletne trgovine potrebni 2 osebi. Lastnik skrbi za komunikacijo z dobavitelji kupci, sodelavec pa skrbi za skladiščenje, pakiranje, izdajanje računov in stike s strankami.
Ključ do uspeha pri poslovanju je, po mnenju prodajalca, predvsem delavnost in vztrajnost.
Priložnosti za rast in razvoj poslovanja pa lastnik vidi predvsem v širjenju nabora izdelkov, pri tem pa že vzpostavljena spletna trgovina s prepoznavno trgovsko znamko lahko služi, kot idealna odskočna deska za nadaljnjo rast.
Zakaj je prevzem posla dobra poslovna priložnost?
- Prepoznavno ime v nišnem segmentu
- Pozitiven trend poslovanja
- Priložnosti za rast in izboljšave pri poslovanju
- Možnost selitve poslovanja na drugo lokacijo
- Možnost dela od doma
- Zagotovljena podpora pri uvajanju v poslovanje
Kdo je idealen prevzemnik posla?
Prevzem posla lahko obstoječemu podjetniku predstavlja lepo priložnost za širitev poslovanja, posamezniku, ki o podjetništvu šele razmišlja, pa priložnost za lažji, hitrejši in manj tvegan vstop v podjetništvo. Idealen kandidat za prevzem posla je obstoječi podjetnik ali posameznik, ki:
- ga veseli delo z ljudmi,
- je dober pogajalec in prodajalec,
- išče priložnosti za razgibano in ustvarjalno podjetniško kariero,
- zna sprejemati pomembne, strateške odločitve v življenju in poslu,
- ima močno željo ustvarjati in krojiti svojo zgodbo o uspehu.
Poprodajna podpora prodajalca
Prodajalec je po sklenitvi kupoprodajne pogodbe pripravljen prevzemniku nuditi podporo pri prenosu poslovanja in sodelovati določen čas v skladu z dogovorom s prevzemnikom.
Podrobnejše informacije in kontakt s prodajalcem
Prodajalec je vsem zainteresiranim prevzemnikom z veseljem na voljo za dodatna pojasnila. Direkten kontakt s prodajalcem lahko vzpostavite preko obrazca “Kontakt s prodajalcem”.
OPOMBE:
*Fotografija je simbolična
**Cena za prevzem posla je strukturirana za “asset-sale” transakcijo in vključuje vsa sredstva, ki so potrebna pri poslovanju.
PRAVNI POUK: Vsi podatki v tem oglasu so predstavljeni, kot so nam bili, z namenom priprave tega oglasa, posredovani s strani prodajalca. Borza posla ne izvaja skrbnega pregleda ter ne jamči za točnost in popolnost v tem oglasu predstavljenih podatkov. Prevzemniku svetujemo, da si izbere svojega svetovalca, posrednika ali drugo osebo, ki mu bo pomagala sprejeti premišljeno odločitev glede prevzema. Prevzemnik je sam odgovoren za izvedbo skrbnega pregleda pred prevzemom.